Szolgáltatások

Grafikai tervezés

Webfejlesztés, webdesign

SEO – keresőoptimalizálás

Közösségi marketing

HTML5 banner / 2D animáció

HTML5 BANNER / 2D ANIMÁCIÓ Napjainkban az animációs reklámkampányok jelentősen előtérbe kerültek! Ezért is tartjuk nagyon fontosnak, hogy animációs bannereink segítségével tökéletes és figyelemfelkeltő megjelenést biztosítsunk megrendelőink számára! Az általunk készített HTML5 animációk minden asztali gépen,valamint mobileszközön zavartalanul megjelennek, függetlenül attól, hogy a gépre korábban telepítésre került-e bármilyen plugin e célból! Mi is az a […]

Adwords kampánykezelés

A Google AdWords a Google saját fejlesztésű online hirdető rendszere, amely 2000 óta biztosít hirdetési felületet a honlap tulajdonosoknak PPC, vagyis pay per click alapon. Ez annyit jelent, hogy csak a hirdetésekre történő kattintások után fizetünk. A Google AdWords hirdetés előfizetésekor hirdetésünk csak akkor jelenik meg mások számára a böngészőben, ha pontosan azokra a termékekre, szolgáltatásokra keresnek rá, melyet cégünk kínál. Fizetni pedig kizárólag azokért a megjelenésekért kell, melyekre rá is kattintanak.

Tehát ennek a hirdetési formának a legnagyobb előnye, hogy ha pontos célzást állítottunk be, akkor a megfelelő helyen, a megfelelő időben jelenik meg a legmegfelelőbb emberek számára. Emellett eszközfüggetlen is, vagyis bármilyen eszközön történik a böngészés (asztali számítógép, vagy mobiltelefon, stb) a hirdetés ugyanolyan jó minőségben látható. Egyszerre akár több Google AdWords kampány is futtatható az eltérő cégcsoportoknak, akár eltérő üzenettel is!

Briefing

Elektronikus ügynökségünkkel történő sikeres munka és a hosszú távú együttműködés alapfeltétele többek között a pontos megbízás. A briefing az a dokumentum, amelyben a megbízó tájékoztatja ügynökségünket az általa megrendelendő elektronikus kampány, honlap készítés, SEO kampány stb. paramétereiről, a munkához szükséges információkról. S amely az elvégzett munka kiértékelésekor, elfogadásakor az értékelés viszonyítási alapjaként működik. Annak érdekében, hogy ez a dokumentum teljeskörű, részletes és mindenre kiterjedő legyen, közös munkánk megkezdése előtt nélkülözhetetlen egy személyes, vagy elektronikus konzultáció! Mivel ügynökségünk ugyanazon piacról több ügyféllel nem rendelkezik, a megbízásnak nemcsak a szorosan vett marketingkommunikációs szempontokat kell tartalmaznia, hanem minden olyan piaci-, márka- és céginformációt, amellyel megbízónk munkáját segíthetjük!

Grafikai tervezés

A vállalat egyedi vizuális megjelenése segít beazonosítani a céget és az általa nyújtott szolgáltatások minőségét. A vállalati megjelenés ideális esetben hűen tükrözi a vállalat személyiségét, valamint a saját magáról alkotott és közölni kívánt képet. A megfelelő grafikai tervezés nélkülözhetetlen egy új márka, vagy termék bevezetésénél és ezáltal a vállalat bevételeinek növelésében!

Cégünk egyik legfőbb törekvése, hogy ne csupán szép, hanem bevételnövelő, vásárlásra ösztönző megjelenéseket tervezzen ügyfeleinek! A grafikai tervezés minden megjelenés szíve és lelke, éppen ezért ennek a folyamatnak minden pici részlete ügyfeleink előtt történik, lépésről-lépésre!

Webfejlesztés, webdesign

A mai világban minden cég számára előnyös, ha él az internet nyújtotta lehetőségekkel, ha részese ennek a világnak. A webes elérhetőség, számodra nagyon sok előnyt szolgáltat, szemben azokkal a verseny társakkal, kiknek nincs webes elérhetőségük. Tekinthetjük úgyis hogy alapkövetelmény a weben való részvét. Ahhoz, hogy mindig sikeres lehess az online világban, talpon kell maradnod ebben a forgatagban. Folyamatos támogatás szükséges ahhoz, hogy ez a komplex rendszer működőképes és nem utolsó sorban sikeres legyen.

Ekkor lép színre a webfejlesztés. Nem elég csupán egy weboldal, melyen megjeleníted a szolgáltatásaidat, melyen elmeséled céged történetét, referenciákat mutatsz be, hiszen ebből található több tucat. Nagyon fontos alapkövetelményeknek kell eleget tennünk ahhoz, hogy weboldalunk sikeres legyen, magas látogató számot tudhasson magáénak. Ehhez nem elég ismerni az alap beállításokat, ennél jóval többet kell tenned ahhoz, hogy weboldalad dinamikussá, sikeressé váljon.

Reszponzív design

Statisztikák szerint napjainkban az internetes keresések több, mint 50%-a mobileszközről történik. A lakosság 60-70%-a még az esti TV nézés közben is az Interneten böngész, vagy éppen vásárol, hogy a napközben felszaporodó elmaradásait behozza! 2015-ös algoritmus frissítése óta a “Mobilbarát” honlapokat a Google is előnyben részesíti! Éppen ezért tartjuk fontosnak, hogy – szakítva a régi, hagyományos honlapkészítéssel – ügyfeleinknek kizárólag reszponzív honlapokat készítsünk!

A “Mobilbarát” oldalak legfőbb tulajdonsága az, hogy szöveges és képi tartalmuk minden esetben optimálisan (görgetés nélkül) jelenik meg, akár széles képernyős asztali gépen, vagy mobiltelefonon nézzük azt. Ezek az oldalak rugalmas felosztásúak, a rajtuk helyet foglaló flexibilis tartalmak (képi és szöveges) tökéletesen igazodnak a felhasználó igényeihez.

Tartalomkezelő rendszer

A mai változó világban a minket körülvevő adatok, ajánlatok is folyamatosan változnak, megújulnak, frissítésre szorulnak! Éppen ezért az általunk készített honlapokat, webáruházakat minden esetben profi Tartalomkezelő Rendszerre építjük fel, melynek segítségével ügyfeleink önállóan frissíthetik az oldal legtöbb szöveges és képi tartalmát előképzettség nélkül is!

Te magad döntheted el, hogy honlapod beélesítését követően igénybe veszed-e valamely karbantartási csomag ajánlatunkat, vagy saját kezűleg intézed a napi frissítéseket.

A Tartalomkezelő Rendszer, más néven Content Management System (CMS) egy egyszerűen kezelhető rendszer, mely nem igényel semmiféle programozói tudást, tökéletesen alkalmas amatőr blogok, profi honlapok, webáruházak, vagy akár személyes és családi oldalak napi szintű üzemeltetésére is.

 

SEO – keresőoptimalizálás

A SEO története közel egyidős az Internet megjelenésével (1993). Bár napjainkban is többféle kereső létezik (Google, Bing, Ask.com), Magyarországon mégis egyeduralkodóként tekinthetünk a Google-re, éppen ezért hazánkban a SEO is kimondottan erre az egy keresőre épül.

Annak érdekében, hogy a honlapunk a keresőben a lehető legjobb helyet szerezze meg, az oldalt teljes mértékig a Google algoritmusainak megfelelően ajánlott kialakítani!

Hogy mik is ezek, abban nem lehetünk teljesen biztosak, munkánkat legfeljebb az elmúlt évek tapasztalatai, illetve a mások által összegyűjtött észrevételek segítik.

Az teljesen biztos, hogy amikor az emberek határozott céllal keresgélnek a Google oldalain, akkor az általunk megjelölt keresőszavakra felugró oldalakból nagy eséllyel csupán az első, maximum a második oldalt nézik majd át, de az is előfordulhat, hogy már az első három találat valamelyikénél leragadnak és vásárlói döntést hoznak.

A vásárlások közel 2/3 része az első három helyezett között dől el!

Közösségi marketing

A közösségi média oldalak elterjedésével a korábbi egyirányú kommunikációt a kétirányú váltotta fel. A cégek manapság már nem csak képi és szöveges tartalmakat oszthatnak meg ügyfeleikkel, hanem közvetlenül kapcsolatba léphetnek velük a közösségi oldalakon keresztül, ahol az oldal felhasználói ajánlataikat tovább is tudják osztani. A cégek által megosztott tartalmak ezeken a felületeken már nem szimplán vásárlás ösztönző ajánlatok, sokkal inkább szórakoztató jellegűek és természetesen némi bújtatott ajánlattal fűszerezettek. A legtöbb közösségi oldal eltérő jellegét tekintve. Egyes oldalakon, mint például a Facebook-on a vállalatok jelenléte napjainkban már szinte nélkülözhetetlen! A folyamatos kétirányú kommunikáció következtében ezeken az oldalakon cégünk állandó visszacsatolást kap vélemények, “kedvelések”, esetleg “nem kedvelések” formájában, így a folyamatos visszacsatolások következtében felmérések nélkül is könnyedén vonhatunk le következtetéseket termékeinkkel, az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, vagy akár dolgozóinkkal, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.