Adwords kampánykezelés

ADWORDS KAMPÁNYKEZELÉS

A Google AdWords a Google saját fejlesztésű online hirdető rendszere, amely 2000 óta biztosít hirdetési felületet a honlap tulajdonosoknak PPC, vagyis pay per click alapon. Ez annyit jelent, hogy csak a hirdetésekre történő kattintások után fizetünk. A Google AdWords hirdetés előfizetésekor hirdetésünk csak akkor jelenik meg mások számára a böngészőben, ha pontosan azokra a termékekre, szolgáltatásokra keresnek rá, melyet cégünk kínál. Az Adwords kampánykezelés előnye, hogy fizetni csak kizárólag azokért a megjelenésekért kell, melyekre rá is kattintanak.

Tehát ennek a hirdetési formának a legnagyobb előnye, hogy ha pontos célzást állítottunk be, akkor a megfelelő helyen, a megfelelő időben jelenik meg a legmegfelelőbb emberek számára. Emellett eszközfüggetlen is, vagyis bármilyen eszközön történik a böngészés (asztali számítógép, vagy mobiltelefon, stb) a hirdetés ugyanolyan jó minőségben látható. Egyszerre akár több Google AdWords kampány is futtatható az eltérő cégcsoportoknak, akár eltérő üzenettel is!

adwords kampánykezelés

Az Adwords kampánykezelés segítségével a kattintások alakulása pontosan nyomon követhető a fiók által biztosított statisztikák segítségével, a kapott eredményekből pedig folyamatos következtetéseket vonhatunk le, melyek alapján bármikor megváltoztathatjuk a hirdetés tartalmát, területi kiterjesztését, vagy módosíthatunk a keresési kifejezéseken, kulcsszavakon.
A Google Adwords kampány, háromféle módozatban határozható meg. Többek közt: keresési kampány, display kampány, speciális kampány.
– A keresési kampány lényege, hogy a Google keresőben jelenik meg a hirdetés, meghatározott kulcsszavakra. Ehhez számba kell vennünk a kulcsszavakat, amelyeket szeretnénk megjelentetni. Pontosan meghatározhatjuk a Google-nak, hogy hirdetésünk adott szóra, vagy rokon értelmű szavakra jelenjen meg.
– A display kampány nem más, hogy a hirdetéseink megjelennek olyan oldalakon is, melyek témája kapcsolódik a termékünkhöz, a szolgáltatásainkhoz. Szabályozni tudjuk azt, hogy egy adott ember hányszor találkozzon a hirdetésünkkel! Illetve lehetőség nyílik a mobilalkalmazásokon való hirdetésekre is.
– Speciális kampány lényege, hogy az adott hirdetés megjelenik a Youtube-on, illetve a Google Shoppingban.

A Google Adwords hirdetés kiváló marketing lehetőség. A Google Adwords hatékony megoldás!

További kérdés esetén állunk rendelkezésedre itt