Közösségi marketing

KÖZÖSSÉGI MARKETING

A közösségi média oldalak elterjedésével a korábbi egyirányú kommunikációt a kétirányú váltotta fel. A cégek manapság már nem csak képi és szöveges tartalmakat oszthatnak meg ügyfeleikkel, hanem közvetlenül kapcsolatba léphetnek velük a közösségi oldalakon keresztül, ahol az oldal felhasználói ajánlataikat tovább is tudják osztani. A cégek által megosztott tartalmak ezeken a felületeken már nem szimplán vásárlás ösztönző ajánlatok, sokkal inkább szórakoztató jellegűek és természetesen némi bújtatott ajánlattal fűszerezettek. A legtöbb közösségi oldal eltérő jellegét tekintve. Egyes oldalakon, mint például a Facebook-on a vállalatok jelenléte napjainkban már szinte nélkülözhetetlen!

A folyamatos kétirányú kommunikáció következtében ezeken az oldalakon cégünk állandó visszacsatolást kap vélemények, “kedvelések”, esetleg “nem kedvelések” formájában, így a folyamatos visszacsatolások következtében felmérések nélkül is könnyedén vonhatunk le következtetéseket termékeinkkel, az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, vagy akár dolgozóinkkal, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

A közösségi média már nem csak “trendi hóbort”, hanem a cégek hosszútávú marketing stratégiájának szerves része! Céges közösségi oldalunknak nem csak mi, hanem olvasói is szerkesztőivé válnak megosztásaik, véleménynyilvánításaik által.

Az oldal sikeressége kedvelésekben, vásárlásokban és más egyéb konverziókban mérhető. Ha szeretnél nyitni a közösségi média irányába, de nem tudod miként kezdjél neki, akkor válaszd cégünket közösségi oldalad kialakításához, karbantartásához, taktikai kampányokhoz. Mi segítünk Neked elsajátítani azt az egyedi nyelvezetet, mellyel sikeres leszel olvasóid körébe, legyen szó Facebook, Instagram, vagy Linkedin kampányról! A közös nyelv jelenti az utat olvasóink megértéséhez, figyelmük felkeltéséhez, valamint az eredményes kampány lebonyolításához!

További kérdés esetén állunk rendelkezésedre itt